МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

Бизнес зона

от Екип Марица 75 прегледа 0

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

МЕТРО България отбеляза 20-тия си рожден ден със специално тържество в Зала 3 на НДК. На 18 март 1999 г. магазините на МЕТРО в Пловдив и София отвориха едновременно врати и дадоха старта на модерната търговия в страната.

Церемонията уважиха над 1 000 партньори, клиенти, доставчици и приятели на най-големия български търговец на едро. Сред официалните гости бяха министърът на туризма Николина Аннгелкова, посланикът на Германия Херберт Салбер, Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО България и Хайко Хутмахер, член на Упраавителния съвет на METRO AG.

„Нашият бизнес се гради на доверие и създаване на общност, в която всеки един намира необходимата подкрепа, за да успее. Ние знаем, колко е трудно да управляваш ресторант, хотел или магазин. Ние знаем, че вашият бизнес е вашият живот“, каза в обръщението си към клиентите на компанията Атила Йенисен. Посланик Херберт Салбер изтъкна приносът на МЕТРО към успешната интеграция на бизнеса към Европа и европейските пазари, а Хайко Хутмахер изрази сериозния ангажимент на МЕТРО към инвестициите на компанията на българския пазар. Министър Ангелкова изтъкна иновативната роля на търговската верига и благодари на компанията за работата й в подкрепа на българския туризъм.

Видео материали представиха историята и ролята на МЕТРО на българския пазар, както и успеха на компанията в работата й по съхраняването и предлагането на автентични български земеделски продукти по програмата й „Отгледано с грижа в България“.

С помощта на 100 каба гайди, изпълнения на Теодоси Спасов, Иван Шопов и трио Авигея, както и с голям концерт на популярната българска група „Фондацията“, компанията даде старт на следващите 20 години от българската й история.

Две изложби - „Ретро МЕТРО“, с първи страници на вестници от откриването на магазините на компанията в Пловдив, София и Русе, както и изложбата „Съвременна българска кулинария – 20 български топ готвачи“ на фотографът Илиян Илиев, привлякоха вниманието на участниците в празника.

В 8 различни зони се предлагаха кулинарни изкушения, приготвени от изключителния асортимент на МЕТРО – месо, млечни продукти, риба и морски дарове, екзотични плодове, суши, сладкарски изделия, както и широкият винен и бирен асортимент на компанията. Отделно гурме ястия поднасяха популярни български шеф готвачи от основния партньор на МЕТРО – Българска асоциация на професионалните готвачи.

Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева. 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. За втора поредна година МЕТРО получава признанието „Топ работодател на България“ . Като част от METRO Group МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

МЕТРО празнува 20-годишен юбилей в НДК

Коментари